Társasjáték - Bizaroid

Társasjáték - Bizaroid
Társasjáték - Bizaroid
Társasjáték - Bizaroid
Társasjáték - Bizaroid
Nagyon vicces memória és beszéd fejlesztő játék, marslakókkal és sok-sok nevetéssel. A társasjátékok komplex fejlesztő hatása lehetőséget biztosít arra, hogy játékos helyzetben ügyesedjenek, okosodjanak a gyerekek. Segíti őket a koncentrációban, fejleszti a kitartást, ami megalapozza hogy később is tudjanak alkalmazkodni a nehézségekhez.
Ajánlott életkor:
6 éves kortól 10 éves korig
Méret:
21,5 x 21,5 x 3 cm
3 090 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:

Djeco társasjáték: Bizaroid - Marslakó a szomszédom! DJ08490
Ajánlott életkor: 6 éves kortól
Játékosok száma: 2-4 fő
A doboz tartalma: 4 marslakó kártya (vastag), 24 db tépőzárral ellátott szem, orr, és fül amely rátapasztható a 4 db állítható fejpántra, és 18 db szemet, orrot vagy fület ábrázoló négyzet alakú kártya
A játék célja: legyél te a legügyesebb és fejezd be a legkevesebb testrésszel a játékkört
A játék előkészítése: húzzatok a vastag, Marslakókat ábrázoló kártyák közül egyet. A húzott kártyán látható Marslakócskát fogod a játék során megszemélyesíteni (úgyhogy jól számold meg, hány szemed, orrod, füled van!). Tegyétek a szereplőiteket a játékostársaitok által is jó látható módon magatok elé. Minden játékos vegyen magára egy fejpántot.
Tegyétek az asztal közepére a 24 db tépőzárral ellátott testrészt, és egy pakliban, lefelé fordítva a testrészeket ábrázoló kártyalapokat. (Persze a játék előtt alaposan keverjétek meg azokat). Kezdődhet a játék!
Játékszabály: A játékosoknak egymást követve Marslakóként kell bemutatkozniuk, aztán pedig kijelölniük egy másik játékostársukat, aki a bemutatkozást folytassa. Sajnos, a marsi bemutatkozásnak igen kötött szabályai vannak, melyet minden játékosnak szigorúan követnie kell! Ha valaki eltér a megadott szövegről, vagy a felsorolandó dolgok sorrendjében vét, annak (a hibától függően) egy extra fület, szemet vagy orrot kell a fejpántjára aggatnia.
Most tanuljuk meg a marsi köszöntőt! Én vagyok a (x)–os számú, (x) szemű, vagy (x) orrú, vagy (x) fülű Marslakócska a Mars bolygóról és átadom a szót a (x) –os számú (x) orrú, vagy (x) fülű, vagy (x) szemű Marslakó-társamnak.
Figyelem! A sorrend mindenképpen a következő:
-a szólásra emelkedő Marslakó száma (ruháján olvasható) aztán a kártya által mutatott tulajdonság pontos felsorolása
-utána annak a Marslakónak a száma, akinek átadjuk a szót, és a kártya által mutatott tulajdonsága
Javasoljuk, hogy mindezt egy levegővétel alatt mondjátok végig!
A játék menete: kezdjen a legfiatalabb játékos. Húzzon a pakliból egy lapot (amely a testrészeket tartalmazza), tegye maga elé és kezdje a marsi köszöntőt arra a testrészre kitérve, melyet a húzott kártya mutat!
Pl: Én vagyok a kettes számú, egy fülű Marslakócska a Mars bolygóról és átadom a szót a négyes számú három fülű Marslakó-társamnak (ekkor a húzott testrész a fül volt).
A sorrendnek és a bemutatkozásnak a szabály szerint, pontosan kell elhangoznia! Ha a játékos a sorrendben, vagy a számokban hibát vét, úgy büntetésül az éppen adott testrésznek megfelelően egy tépőzáras szemet (fület, orrot) kell a homlokára helyeznie. A homlokpántra tűzött testrészeket a bemutatkozásnál szintén figyelembe kell venni! Vagyis akinek 1 fül van a kártyáján és 1 fül már van a fejpántján, az 2 fülű marslakó lett. Ha sikerült mekegés-makogás és hiba nélkül a bemutatkozást elmondani, akkor az a játékos folytatja a kört, akit az előző Marslakó megnevezett. A kihúzott testrész – kártyákat tegyétek a pakli aljára és használjátok újra.
Az a játékos veszít a játékból, akinek fejpántján 5 extra testrész összegyűlik.
Adatok
Gyártó
Djeco
Milyen képességeket fejleszt?
figyelem, interaktivitás, szociális készségek, kommunikáció, memória
Cikkszám
DJ08490
Webáruház készítés