Társasjáték - Kert - Niwa

Társasjáték - Kert - Niwa
Társasjáték - Kert - Niwa
Társasjáték - Kert - Niwa
Társasjáték - Kert - Niwa
Egy szuper, fiús játék szamurájokkal, feladat a mielőbbi célba érés. Komplex fejlesztő hatása lehetőséget biztosít arra, hogy játékos helyzetben ügyesedjenek, okosodjanak a gyerekek. Segíti őket a koncentrációban, fejleszti a kitartást, ami megalapozza hogy később is tudjanak alkalmazkodni a nehézségekhez. A gyorsaság, és jó megfigyelőkészség egyaránt fontos ebben a játékban.
Ajánlott életkor:
7 éves kortól 99 éves korig
Méret:
21,5 x 21,5 x 3 cm
7 790 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:

Djeco társasjáték: Niwa Cikkszám: DJ08489

Ajánlott életkor: 7-99 éves korig
Játékosok száma: 2 fő
A játék tartalma: 6 db játékbábu (3 db rózsaszín kokeshi és 3 db kék szamuráj figura)
12 db gyöngy (4 piros, 4 sárga, 4 zöld)
12 db kerttábla (melyek közül 1 piros és 1 kék színű bázis (pagoda) tábla)
A játék célja: Először kell bejutni egy figurával az ellenfél bázisára

A játék előkészítése: A játékosok állítsák össze a játéktáblát a 12 kerttáblából. A két bázist a tábla két végén helyezzék el. Az így létrehozott tábla egy japánkertet alkot, melyet különböző színű vonalak határolnak.
(Ellenőrizzék, hogy a kártyák mintái helyesen vannak-e csatlakoztatva.)
A játékosok döntsék el, hogy melyik figurával játszanak, és mind a hármat vegyék magukhoz.
Mindegyik fejére két-két azonos színű gyöngyöt tegyenek fel.
Ezután helyezzék el a három figurájukat a bázisuk melletti hat induló mezőn választásuk szerint.



Játékszabály:
A fiatalabb játékos kezd, és a
játékosok felváltva játszanak.

A figurák mozgatása:
• Az egyik mezőről a másikra való átjutáshoz a figurának át kell lépnie egy színes vonalat. A figura csak a feje tetején lévő felső gyöngy színével megegyező színű vonalat lépheti át.
Fontos! Egy gyönggyel csak egyet léphet a figura. Ha a figura átlépett vonalat, vegye le a mozgatáshoz használt gyöngyöt, és helyezze át másik figurájának a feje tetejére. Ekkor egy vagy két gyöngy maradhat a mozgó karakter fején a későbbi vonal átlépéshez. Egy lépésnél a figura asz összes gyöngyét áthelyezheti egy másik figurájára.
• A soron következő játékos dönthet úgy, hogy nem mozog figurával. Ebben az esetben az egyik figurájáról a felső gyöngyöt átteszi egy másik figurája fejének tetejére.
Megjegyzés 1: A figurák nem léphetnek a saját bázisukra.
Megjegyzés 2: A figura nem léphet már elfoglalt területre.

Találkozások:
Ha két figura (akár ellenfél, akár saját) a szomszédos mezőkön állnak, akadályozzák egymást a továbbhaladásban.
• 1. eset: ha a figurák egyikének nincs gyöngy a fején, akkor a soron lévő játékos a figurájával átugorhatja a másik figurát, és a foglalt mező mögött elhelyezkedő három mező egyikére ugorhat. Ha a három mező egyike sem szabad, akkor a következő két mező egyikébe léphet. (Ebben az esetben két mezőt ugrik.)
• 2. eset: ha mindkét figura hordoz gyöngyöt, akkor blokkolják egymás áthaladását a megfelelő mezőkön. Ekkor vagy ki kell kerülniük egymást, vagy ki kell üríteni a gyöngyöket a tetejükről az előrelépéshez.
Megjegyzés 3: Egy lépésnél az akadályozott figura a saját figurájának átadhatja az összes gyöngyét, és átugorhat rajta.
Megjegyzés 4: Egy lépésben egy találkozóra kerülhet sor.
Megjegyzés 5: Ha átugrik egy másik figurát, akkor nem kell figyelembe venni az átkelő vonalak színét.

Ki a nyertes?
Aki elsőként jut el az ellenfele bázisára az egyik figurájával, megnyeri a játékot.
Adatok
Gyártó
Djeco
Milyen képességeket fejleszt?
figyelem, interaktivitás, szociális készségek, kommunikáció, memória, stratégiai érzék, taktikai érzék
Cikkszám
DJ08489
Webáruház készítés