Társasjáték - Labirintus - Labyrintix

Társasjáték - Labirintus - Labyrintix
Társasjáték - Labirintus - Labyrintix
Társasjáték - Labirintus - Labyrintix
Társasjáték - Labirintus - Labyrintix
Gyerekek és felnőttek számára egyaránt lebilincselő szórakozás lehet ez a játék, amiben a kártya jelzési szerint kell kitalálni a labirintusból, és megszerezni a totemet. A társasjátékok komplex fejlesztő hatása lehetőséget biztosít arra, hogy játékos helyzetben ügyesedjenek, okosodjanak a gyerekek. Segíti őket a koncentrációban, fejleszti a kitartást, ami megalapozza hogy később is tudjanak alkalmazkodni a nehézségekhez.
Ajánlott életkor:
8 éves kortól 99 éves korig
Méret:
21,5 x 21,5 x 3 cm
6 290 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Djeco társasjáték: Labyrintix - gyorsaság és megfigyelés Cikkszám: DJ08487
Ki lesz a leggyorsabb, aki a labirintusból kitalál, és végre hajtja a feladatot a totemekkel?
Ajánlott életkor: 8-99 év
Játékosok száma: 2-4
Játékidő: 15 perc
A doboz tartalma: 4 totem (sárga, kék, piros, fehér)
32 db kártya (hátoldalukon 4 szín vagy 4 totem fej látható, a képes oldalukon nyilak)
Cél: Legyél te az első játékos, akinek összegyűlik 7 pontja, azaz sikerült megnyernie 7 db kártyát.

Előkészületek: Keverjük össze a kártyákat és tegyük a paklit képes (nyilakkal jelölt) oldalukkal lefelé. A pakli mellett az asztal közepén egy négyes alakzatban helyezzük el a 4 totemet. A totemek olyan távol legyenek egymástól, hogy közöttük kényelmesen elférjen egy feladatkártya.
A játék menete: A legfiatalabb játékos kezd, a játék pedig óramutató járásával megegyezően halad. A játékos a pakli tetejéről felhúz egy kártyát és a négy bábu közé teszi felfordítva.


A lehető leggyorsabban minden játékos vizuálisan kövesse a nyilakkal jelölt utat. Kezdés a piros nyílnál - vége a kivezető (kártyáról kifelé mutató) nyílnál van.
Az a játékos, aki a leggyorsabban végig követte szemével a nyilakat 2 féle képen nyerheti meg a kártyát.
1.Kijutás a szín módból: Ha a játéktérben lévő kártya hátoldalán fordítás előtt négy szín volt látható, az nyeri meg a "játék"-kártyát, aki a leghamarabb megtalálja a kifelé mutató nyilat, és azt a színű totemet ragadja meg elsőnek amilyen színű a kártya szegélye ott ahova mutatott a nyíl.
2.Kijutás a totem módból: Ha a kártya hátoldalán 4 totem fejet láttunk fordítás előtt akkor azt a totemet kell minél gyorsabban elkapni, amelyikre a "kivezető"-nyíl mutat. Minden megnyert lap egy pontot ér. A játékosok a megnyert lapokat gyűjtsék maguk előtt.
Speciális kártyák: A pakliban 3 olyan kártya van, amelyeken nincs lehetséges kijárat. Ebben az esetben az a játékos, aki a leghamarabb észreveszi ezt, kiáltsa el magát hogy "TOTEM"! Így megnyeri a labirintus kártyát.
Hiba: Az a játékos, aki hibázik a játék folyamán, azaz rossz totemet érint vagy fog meg, vagy rosszkor mondja ki a "TOTEM" szót egy már megnyert kártyáját vissza kell tennie a pakliba. A kártya újra játékba kerül.
Új kör kezdődik: A nyert kör végén az óramutató járásának megfelelően a következő játékos jön, felveszi a pakliból a legfelső kártyát és megfordítva (labirintus oldal) a totemek közé teszi.
Nyertes: Az a játékos nyer, akinek a leghamarabb sikerül nyernie 7 db labirintus kártyát.
Adatok
Gyártó
Djeco
Milyen képességeket fejleszt?
figyelem, interaktivitás, szociális készségek, logikai érzék, térbeli gondolkodás
Cikkszám
DJ08487
Webáruház készítés