Logikai játék - Tangram

Raktárkészlet: VAN
Logikai játék - Tangram
Logikai játék - Tangram
Logikai játék - Tangram
Logikai játék - Tangram
Ebben a logikai játékban a gyerekeknek a kihúzott kártya alapján el kell készíteni a képen látható ábrát a geometriak elemekből. Vicces, sokoldalú fejlesztőjáték, ügyességre, gyorsaságra, logikára egyaránt szükség van. A társasjátékok komplex fejlesztő hatása lehetőséget biztosít arra, hogy játékos helyzetben ügyesedjenek, okosodjanak a gyerekek. Segíti őket a koncentrációban, fejleszti a kitartást, ami megalapozza hogy később is tudjanak alkalmazkodni a nehézségekhez.
Ajánlott életkor:
7 éves kortól 12 éves korig
Méret:
21,5 x 21,5 x 3 cm
5 490 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:

Djeco: Tangram 2 játékosnak - Ki rakja ki gyorsabban? DJ08470
 
Ajánlott életkor: 7-99 éves korig
Játékosok száma: 1-2 játékos részére
Tartalom: 2 Tangram: mindegyike 7 formaelemből áll,
250 kétoldalú kártya: mindegyiknek 1 „alakzat” oldala (amit ki kell rakni, narancssárga) és
egy „megoldó” oldala van.
A játék célja: Alakzatokat kell képezni a 7 féle tangram alakzatot használva.

A játék menete 2 játékos esetén:
A játékosok külön választják a 7 azonos színű formaelemet és ki-ki maga elé helyezi.
A kártyalapokat az asztal közepén egy kupacban helyezik el a „megoldás” oldallal lefelé.
Megjegyzés: mivel sok kártya van nem szükséges minden lapot kivenni a dobozból minden alkalommal.
A kupac tetején lévő kártya az első, aminek az alakzatát a játékosok egy időben kezdik el kirakni a saját formaelemeiket használva. Amint valamelyik játékosnak sikerül kiraknia a figurát (alakzatot), akkor a játék megáll. Ekkor a kártyát meg kell fordítani, hogy a „megoldás” oldal legyen felül, amely megmutatja, hogy kell kinéznie a figurának.
-         Ha a játékosnak sikerült helyesen kiraknia az alakzatot, akkor megkapja a kártyát.
-         Ha a játékos hibázott vagy nem helyesen rakta össze az alakzatot, akkor a kártyát oda
kell adnia a másik játékosnak.
Most megpróbálják a következő kártyát kirakni a játékosok és így tovább.
Megjegyzés: Ha egyik játékos sem tudja kirakni a figurát, dönthetnek úgy, hogy megnézik a megoldást és áttérnek a következő kártyára.
Ki nyer? A játék kezdetén meg lehet egyezni, hogy meddig tartson a játék vagy hány kártyát kell nyerni a játék végéhez. A játékot az nyeri, aki több kártyát gyűjt össze.

A játék menete 1 játékos esetén:
Ekkor csak az egyik Tangrammal játszik és megpróbálja kirakni az alakzatot.
Először a „kirakni való alakzat” oldalt nézi, és amikor úgy gondolja hogy elkészült, akkor ellenőrzi a megoldását a kártya másik oldalán. Ha nem sikerül kiraknia a figurát, akkor megnézi a javítást és egy másik kártyát kezd kirakni
Adatok
Gyártó
Djeco
Milyen képességeket fejleszt?
figyelem, interaktivitás, szociális készségek, logikai érzék, analitikus gondolkodás
Raktárkészlet
VAN
Cikkszám
DJ08470
Webáruház készítés