Társasjáték - Egyszer volt, hol nem volt - Il était une fois

Társasjáték - Egyszer volt, hol nem volt - Il était une fois
Társasjáték - Egyszer volt, hol nem volt - Il était une fois
Társasjáték - Egyszer volt, hol nem volt - Il était une fois
Társasjáték - Egyszer volt, hol nem volt - Il était une fois
Ez a memóriajáték fejleszti a verbális és képi emlékezetet is: a gyereknek a saját meséjükhöz tartozó korongokat kell megtalálniuk. A gyönyörű illusztrációkkal ábrázolt mesék a gyerekek klasszikus kedvencei: Piroska, Hófehérke, a három kismalac és Boglárka.
Ajánlott életkor:
4 éves kortól 8 éves korig
Méret:
21,5 x 21,5 x 3 cm
3 890 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:

DJECO: Mesememoria – Memória és megfigyelés DJ08466

Memóriajáték, melyben minden játékosnak a saját meséjéhez tartozó korongpárokat kell megtalálnia.

A játék célja: Gyűjtsd össze elsőként a meséhez tartozó 5 párt.
Ajánlott életkor: 4 - 7 éves korig
Játékosok száma: 1 - 4 játékos részére
A játék időtartama: 10 perc
A játék tartalma: 4 mese tábla:
- Piroska és a farkas,
- Aranyhajú kislány és a 3 medve (Boglárka és a 3 medve)
- A 3 kismalac,
- Hófehérke és a 7 törpe,
40 kör alakú kártya – mesénként 5 féle pár.

A játék előkészülete:
- 4 játékos esetében: Minden játékos 1 mesetáblát kap.
- 3 játékos esetében: A játékot 3 mesével kell játszani. Az egyik mesetáblát és a hozzá tartozó 10 mesekorongot félre kell tenni. Ezután a játékosok a megmaradt 3 mesetábla közül választanak.
- 2 játékos esetén: A játékosok 2-2 táblát kapnak.
- 1 játékos esetén: A gyerek mind a 4 táblával játszhat.

A játék menete: Minden játékos maga elé helyezi a tábláját.
A korongokat össze kell keverni, és lefelé fordítva az asztal közepére kell tenni.
A legfiatalabb játékos kezd. Felfordít 2 korongot, és megmutatja a többieknek is.
- Ha a 2 korong nem képez egy párt, akkor vissza kell tenni őket lefelé fordítva, ugyanarra a helyre ahonnét felhúzta a játékos. A következő játékos fordít fel 2 korongot.
- Ha a 2 korong azonos és a saját meséjéhez tartozik, akkor a játékos megtartja őket, és felfordíthat 2 új korongot. Addig húzhat újra, amíg a saját meséjéhez tartozó korongpárokat sikerül találnia. Ha nem talált, akkor a következő játékosra kerül a sor.

A játék vége: Az a játékos nyer, aki először találja meg a meséjéhez tartozó 5 párt.
Adatok
Gyártó
Djeco
Milyen képességeket fejleszt?
figyelem, interaktivitás, szociális készségek, kommunikáció, memória
Cikkszám
DJ08466
Webáruház készítés