Társasjáték - Pizsama parti - Pyjama party

Társasjáték - Pizsama parti - Pyjama party
Társasjáték - Pizsama parti - Pyjama party
Társasjáték - Pizsama parti - Pyjama party
Társasjáték - Pizsama parti - Pyjama party
Ebben a csoportos fejlesztőjátékban a feladatkártyák mutatják meg a feladatokat, amivel tovább lehet haladni, vicces, beszélgetős, zsúrok és ottalvós bulik szuper kelléke. A társasjátékok komplex fejlesztő hatása lehetőséget biztosít arra, hogy játékos helyzetben ügyesedjenek, okosodjanak a gyerekek. Segíti őket a koncentrációban, fejleszti a kitartást, ami megalapozza hogy később is tudjanak alkalmazkodni a nehézségekhez.
Ajánlott életkor:
7 éves kortól 13 éves korig
Méret:
21,5 x 21,5 x 3 cm
6 290 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:

Djeco társasjáték: Pyjama Party - Pizsama party cikkszám: DJ08448

Ajánlott életkor: 7 éves kortól
Játékosok száma: 2-4 játékos
A játék tartalma: 80 feladatkártya (4x20), 4 bábu, 1 dobókocka, 1db (4 részből álló) játéktábla
A játék célja: a kezdő mezőből eljutni a játéktábla közepén lévő célterületre

A játék előkészülete:
Állítsátok össze a játéktáblát, kártyákat a hátoldalukon látható minták szerint rakjátok 4 pakliba és a hátlapjukkal felfelé tegyétek a tábla mellé.

A játék menete:
Mindenki válaszon egy bábut, amit tegyetek a startmezőbe. A játékosok egymás után dobjanak a dobókockával és a dobott értékben lépnek a játéktáblán. Ha valaki hatost dob, akkor még egyszer dobhat. Amelyik mezőre lépett, ott végre kell hajtania a mező jelzése szerinti feladatot.
A táblán lévő mezők lehetnek:
-fehér mező - semmit sem kell tenni, a következő játékos dob a kockával
-speciális mező - végre kell hajtani a rajta lévő utasítást (+2, +3 és -2, -3, ezekben az esetekben 2-t vagy 3-at előre, illetve hátra kell lépni)
-1 színes virágot tartalmazó mező - húzni kell a mezőnek megfelelő színű kártyák közül, és végrehajtani a feladatot
narancs: mi lennél ha…?
pink: személyes történet
kék: kitalált történet
zöld: végrehajtandó feladat
-2 színt tartalmazó mező - a mezőre lépő játékos dönti el melyik színt választva húz feladatkártyát
-4 színt tartalmazó mező - a mezőre lépő játékos számára a többiek választják ki, melyik színű pakliból kell választania. A döntést el kell fogadnia.

A feladatkártyák értelmezése:
(a játékosok közösen újraértelmezhetik a kártyák jelentését, és ha szeretnének, személyre szabott kérdéseket tehetnek fel)

● Narancsszínű kártyák: mi lennék, ha …
Képzeld el, „mi lennél, ha egy …. lennél”, akkor te --- lennél


1 – egy víz alatti állat..
2 – egy virág,..
3 – egy szín,…
4 – egy hangszer,…

5 – sport,…
6 – egy ruházati cikk,…
7 – egy gyümölcs,…
8 – egy könyv,…

9 – egy ital,…
10 – édesség,…
11 – egy TV műsor,…
12 – egy ország,…

13 – egy kutya,…
14 – egy munka, …
15 – egy színész,…
16 – egy képregény hős,…

17 – egy énekes,…
18 – egy rovar,…
19 – egy szépítő kozmetikum…
20 – egy játék,…


● Pink kártyák: valódi, személyes történetek
Egy megtörtént esetet kell elmesélni, vagy ki kell fejezni egy érzést, amelyet a kártya témája sugall.

1 – zene
2 – egy könyv, egy regény
3 – egy szomorú dolog, panasz
4 – zsebpénz, pénzkereset, pénzgyűjtés
5 – egy szomorú szerelmi történet


6 – egy szerelmi történet
7 - egy levél, posta
8 – a legnagyobb szégyen
9 – TV, egy műsor
10 – szülők


11 – egy kisbaba, kistestvér
12 – iskola
13 – divat, ruhák
14 – csókok
15 – egy film, amit szeretsz
vagy utálsz

16 – egy ijesztő történet, rémálom
17 – egy régi vagy jövőbeni utazás
18 – barátok, lányok és fiúk
19 – különböző bőrszín
20 – egy jövőbeni munka vagy feladat
● Kék kártyák: kitalált történetek
Mit jelent ez a kép neked? Minél több időt szakítotok, hogy fejlesszétek és megbeszéljétek együtt, annál érdekesebb és élvezetesebbé válik.

1 – egy tündér,
2 – egy felhő,
3 – egy lakat,
4 – egy ajtó,
5 – egy levél,
6 – egy spirál,
7 – egy folt
8 – egy pocsolya
9 – egy vár
10 – egy sztár
11 – egy szellem
12 – egy behajtani tilos
13 – egy kalitka
14 – egy hal az akváriumban
15 – egy kéz a kézben
16 – egy földgömb
17 – egy csillag
18 – egy gyertya
19 – tűz
20 – fekete macska



● Zöld kártyák: végrehajtandó vagy elviselendő feladat


1 – csatold a hajad a fejed tetejére
2 – csinálj kis copfokat az egész fejeden
3 – pirosítsd ki az arcod nagyon
4 – egyik társad megcsikiz
5 – rajzolj bohócszájat magadnak
6 – utánozz egy majmot
7 – utánozz egy fókát

8 – egyensúlyozz 3 könyvet a fejeden 1 percig
9 – énekelj
10 – bégess akár egy birka
11 – ugrálj, mint egy béka
12 – utánozz egy elefántot
13 – sírj, mint egy kisgyerek
14 – nevettesd meg a társaidat

15 – tűrd, hogy társaid kifestik a körmeidet
16 – állj kézen
17 – rajzolj bekötött szemmel valamit, amit
kérnek tőled
18 – ugrálj körbe összekötött lábakkal
19 – sétálj úgy, mint egy tyúk
20 – írj egy 4 soros versikét rímekkel


Abban az esetben, ha többiek úgy értékelik, hogy a feladatot sikeresen végrehajtotta a játékos, előre léphet 3 mezőt, ha nem fogadják el, akkor hátra felé 2-t kell lépnie.

Ki nyer: az lesz a nyertes, aki először ér be a tábla közepén lévő területre.
Adatok
Gyártó
Djeco
Milyen képességeket fejleszt?
figyelem, interaktivitás, szociális készségek, kommunikáció, memória
Cikkszám
DJ08448
Webáruház készítés