Társasjáték - Esőerdő - Mémo Tropico

Társasjáték - Esőerdő - Mémo Tropico
Társasjáték - Esőerdő - Mémo Tropico
Társasjáték - Esőerdő - Mémo Tropico
Társasjáték - Esőerdő - Mémo Tropico
Szórakoztató memóriajáték, amiben figyelni kell az állatok helyzetének a változásait, aki legjobban figyel, az nyer. A társasjátékok komplex fejlesztő hatása lehetőséget biztosít arra, hogy játékos helyzetben ügyesedjenek, okosodjanak a gyerekek. Segíti őket a koncentrációban, fejleszti a kitartást, ami megalapozza hogy később is tudjanak alkalmazkodni a nehézségekhez.
Ajánlott életkor:
5 éves kortól 10 éves korig
Méret:
21,5 x 21,5 x 4 cm
3 890 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály

Djeco társasjáték: Memo Tropico Cikkszám: DJ08444

Ajánlott életkor: 5-10 éves korig.
Játékosok száma: 3-5 játékos
Tartozékok: 9 állat korong, 9 színes fedél, 54 kártya (27 “állat” és 27 “akció” kártya).

A játék célja: Elsőként megszerezni öt lapot.

Előkészületek: Helyezzük a 9 korongot középre, majd tegyük melléjük a 9 fedelet. A játékosoknak 30 másodperc áll rendelkezésre, hogy megjegyezzék a korongokat és a fedeleket. Aztán a fedeleket rátesszük az állat korongokra. A kártyákat megkeverjük és képpel lefelé egy pakliba rendezve letesszük úgy, hogy mindenki elérje.

A játék menete: A legfiatalabb játékos kezd (A játékos). Felfordítja a pakli legfelső lapját és az annak megfelelő cselekedet hajtja végre.

“Állat” kártyát húzott a játékos:

Próbálj meg emlékezni, melyik fedél alatt rejtőzik a kártyán látható állat, majd emeld fel a szerinted megfelelő fedelet.
Ha eltaláltad, megszerezted a kártyát. Tedd le magad elé. Helyezd vissza a fedelet a korongra, és jöhet a következő játékos.
Ha tévedtél, tedd vissza a fedelet, és a következő játékos (B játékos) tehet egy próbát, hogy felemelje azt a fedelet, ami alatt az általad húzott kártyán látható. Ha B játékos is téved, ő is visszateszi a fedelet és C játékos próbálkozhat. Ez folytatódik addig, amíg minden játékos sorra nem kerül.

Ha minden játékos sorra kerül, vagy valamelyikük eltalálja, hol rejtőzik a korong, a kör véget ér és B játékos következik, aki felfordít egy lapot a pakli tetejéről.

“Akció” kártyát húzott a játékos:

-“Helycsere” + állat kártya: Cserélj meg két állatot a fedéllel (pont olyanokat, mint a kártyán látsz) anélkül, hogy felemelnéd őket, így senki sem látja alattuk a korongokat. Utána próbáld eltalálni, hol bújik meg a kártyán látható állat, és emeld fel a szerinted helyes fedelet. A kör innentől az “állat” kártyák részben leírtak szerint folytatódik.

-“Emelj fel egy fedelet” + állat kártya: Emelj fel egy, a kártyán látható színű fedelet, hogy minden játékos láthassa alatta a korongot. Utána próbáld eltalálni, hol bújik meg a kártyán látható állat, és emeld fel a szerinted helyes fedelet. A kör innentől az “állat” kártyák részben leírtak szerint folytatódik.

-“Cserélj két fedelet” + állat kártya: Cserélj ki két tetszőleges, a kártyán látható színű fedelet. Az állat korongok nem mozdulnak, így végig láthatóak lesznek a csere alatt. Utána próbáld eltalálni, hol bújik meg a kártyán látható állat, és emeld fel a szerinted helyes fedelet. A kör innentől az “állat” kártyák részben leírtak szerint folytatódik.

Ki nyer? Aki elsőként megszerez öt kártyát, megnyeri a játékot.

_x001f__x001f__x001f__x001f__x001f_Jó játékot!
Adatok
Gyártó
Djeco
Milyen képességeket fejleszt?
figyelem, interaktivitás, szociális készségek, memória, kommunikáció
Cikkszám
DJ08444
Webáruház készítés