Társasjáték - Brek-brek - Croassimo

Társasjáték -  Brek-brek - Croassimo
Nagyon aranyos társasjáték, a feladat egyszerű: megszerezni a legtöbb szúnyogot, de ügyesen és óvatosan, hogy a halacskákák nehogy hamarabb csapjanak le rájuk.. A közös feladat fejleszti a szociális készségeket. A társasjátékok komplex fejlesztő hatása lehetőséget biztosít arra, hogy játékos helyzetben ügyesedjenek, okosodjanak a gyerekek. Segíti őket a koncentrációban, fejleszti a kitartást, ami megalapozza hogy később is tudjanak alkalmazkodni a nehézségekhez.
Ajánlott életkor:
5 éves kortól 10 éves korig
Méret:
30 x 28 x 4 cm
6 260 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:

Djeco társasjáték: CROASSIMO – Brek-Brek DJ08433
Ajánlott életkor: 5-10 év
Játékosok száma: 2-4 fő
Játék idő kb.: 15 perc
A doboz tartalma: 1 tábla, 4 béka bábú, 1 ugró béka,
48 kártya (30 szúnyog, 8 hal és 10 feladat),
4 vízililiom kártya.
A játék célja: Megszerezni a legtöbb szúnyogot.

A játék előkészítése: A dobozt tegyük az asztal közepére. A kártyákat keverjük össze, majd lefordítva tegyük ezt is az asztal közepére. Minden játékos válasszon egy színt, és vegye magához az ennek megfelelő békát és trambulin kártyát. Minden békát helyezzünk a táblára, a kezdő vízililiom mezőre és minden játékos tegye a trambulin kártyát maga elé, úgy hogy minden játékos számára jól látható legyen.

A játék menete: A legfiatalabb játékos kezd, majd az óra mutató járásával megegyező irányban folytatják a játékosok. Amikor egy játékosra kerül a sor, a játékos az ugróbékát a trambulin kártyájára helyezi és megpróbálja beleugratni a dobozba a békát.
-ha a békának nem sikerült beleugrania egyik rekeszbe sem, akkor a következő játékoson a sor.
Az ugrást akkor fogadjuk el, ha legalább egy része a békának hozzá ér a rekesz aljához.
-ha a béka beleugrott a 4 rekesz valamelyikébe: amilyen számot a rekesz mutat, a játékos annyit ugorhat előre a béka bábújával a játékmezőn. A bábukkal az óra járásának megfelelő irányban ugorhatunk a játéktéren.
Figyelem: egy vízililiomon csak egy béka tartózkodhat. Ha a vízililiomon már van egy béka, tovább haladunk, átugorjuk, és nem számítjuk be az ugrások számába.
Ha a vízililiom, amire érkezik a béka bábú 1,2, vagy 3 virágot mutat, akkor a játékos húzhat annyi számú kártyát a talonból, úgy hogy a többi játékos ne láthassa.
- Ha olyan lapokat húzott, ami szúnyogot vagy halat mutatnak, akkor ezeket a lapokat maga elé teszi lefordítva.
- Ha viszont egy vagy több feladat kártyát, akkor eldöntheti, hogy rögtön kijátssza az egyiket, vagy később egy másik körben használja fel. (Figyelem: a játékos csak egy feladat kártyát játszhat ki minden rákerült körben.)

Kártyák Jelentése: (fotók az idegen nyelvű leírásban)
-Szárnyas béka: a játékos rabolhat az egyik játékostól kártyát.
-Három béka: A játékos hátralép 3 mezőt.
-Két béka, két vízililiom: a játékos békája helyet cserélhet egy másik játékoséval.
-Ugró béka: a játékos újra játszhat.
-Pecabot: A játékos megszabadulhat egy hal kártyájától, ha van neki.

Játék vége: A játéknak vége, ha az egyik játékos visszaért a kiindulási vízililiomra. Ekkor a többi játékos még játszik egy utolsót, majd összeszámolják a pontjaikat. Az nyer, aki a legtöbb pontot szerezte.
Fontos: ha már valaki beért a célba, a többi játékos már nem használhat fel ellene akció kártyát.
A pontok összeszámolása: Mint, ahogy a halak megeszik a szúnyogokat, minden hal kártyáért, a játékos két szúnyog kártyát veszít. A maradék szúnyogkártyák egyenként 1-1 pontot érnek. Az elsőként célba ért játékos nyer két plusz pontot.

Ki nyer? Aki a legtöbb pontot gyűjtötte össze, megnyeri a játékot.

Fontos: A játékosok a játék megkezdése előtt, közösen úgy dönthetnek, hogy gyakorolják a békaugratást.
Adatok
Gyártó
Djeco
Milyen képességeket fejleszt?
figyelem, interaktivitás, szociális készségek, kommunikáció
Cikkszám
DJ08433
Webáruház készítés