Társasjáték - A három kismalac - Woolfy

Társasjáték  - A három kismalac - Woolfy
Társasjáték  - A három kismalac - Woolfy
Társasjáték  - A három kismalac - Woolfy
Társasjáték  - A három kismalac - Woolfy
Ebben a kooperatív játékban a gyerekek összedolgoznak, a klasszikus három kismalac mese elevenedik fel, miközben a malackákat a biztonságos téglaház védelmébe vezetik együtt. A közös feladat fejleszti a szociális készségeket. A társasjátékok komplex fejlesztő hatása lehetőséget biztosít arra, hogy játékos helyzetben ügyesedjenek, okosodjanak a gyerekek. Segíti őket a koncentrációban, fejleszti a kitartást, ami megalapozza hogy később is tudjanak alkalmazkodni a nehézségekhez.
Ajánlott életkor:
5 éves kortól 10 éves korig
Méret:
30 x 28 x 4 cm
10 490 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:

Djeco társasjáték: WOLFY - Együttműködési / kooperatív táblajáték cikkszám: DJ08427
  
Ajánlott életkor: 4-8 éveseknek
Játékosok: 1-4 játékos részére
Tartalom: - 1 Wolfy játéktábla
- 3 különböző színű kismalac figura
- 1 farkas figura
- 1 főzőfazék (benne hely a 3 kismalacnak)
- 3 dobókocka a 3 különböző színű kismalacnak megfelelően, oldalain:1,2,3, 2 farkas és 1 ház jellel
- 1 fel nem épült téglaház 4 darabban
A játék célja: Együtt kell működni és a 3 kismalacot el kell juttatni biztonságosan a téglaházba (és először fel kell építeni a házat) mielőtt a farkas elkapja őket.
A játék kezdése előtt: - Tegyük a 3 kismalacot és a farkas a nekik kijelölt kezdőmezőre.
- Tegyük a farkas főzőüstjét a neki kijelölt pontra a táblán.
- Helyezzük el a ház alapjait.
Játékszabály:
A legfiatalabb játékos kezdhet, a játék az óramutató járásával megegyező irányban halad. Az első játékos választhat, hogy melyik színű kismalaccal szeretne haladni és a választott színnek megfelelő dobókockával dob:
-  ha 1, 2 vagy 3-at dob akkor annyit léphet a malaccal. (lásd a „haladás a kismalaccal” részt lentebb)
-  ha „farkast” dob, akkor a farkassal halad (lásd a”lépés a farkassal” pontot lentebb)
-  ha „házat” dob, akkor a játékos tegye a kismalacot a házba. Ha a játékos úgy dönt, hogy nem rakja a malacot a házba, akkor ott kell hagynia, ahol van. (lásd a ”ház” pontot lentebb)
Amint a játékos befejezte a lépést, akkor a következő játékos jön.
Lépés a farkassal: A farkassal csak az óra járásával megegyező irányban lehet lépni a táblán és csak az egyik „farkas”mezőről a másik „farkas”mezőre. Ha azon a mezőn egy kismalac áll vagy át kell rajta haladni a farkassal azon a mezőn, akkor a kismalac az üstbe kerül. A következő játékos jöhet.
Lépés a malacfigurával: Miután mind a 3 kismalac elhagyta a kezdő mezőt nem térhetnek oda vissza a játék fennmaradó részében. A kismalacok mehetnek jobbra vagy balra, ahogy a játékos akarja.
Fontos: Ugyanazzal a malaccal nem lehet kétszer lépni sorjában (a játékosnak egy másik kockával kell dobnia, mint az
előző játékos) kivéve ha: -  ha a 2 másik malac a fazékban van
-  ha a 2 másik malac házban van
Házak: Amikor egy kismalac egy házon áll, akkor biztonságban van a farkastól. A malacokat ténylegesen a házra kell tenni nem pedig a ház előtti mezőre.
Csak akkor lehet egy malacot házba tenni ha:
-  ha pont annyit léphet a dobott pontszám szerint (a házat egy mezőnek kell tekinteni)
-  ha dobókockával „házat” dob a játékos
Ha egy kismalac el akarja hagyni a házat, amiben van, akkor a ház előtti mezőt is bele kell számolni a négyzetekbe.
Fontos: Egyszerre csak egy kismalacot lehet elrejteni a szalmaházban
Egyszerre csak két kismalacot lehet elrejteni a rőzseházban
Egyszerre mind a három kismalacot el lehet rejteni a téglaházban. Ekkor megnyerték a játékot, de Vigyázat:
először fel kell építeni a téglaházat.
Használat előtt fel kell építeni a téglaházat: Minden alkalommal, amikor egy kismalac rálép a „tégla” mezőre közvetlenül a téglaház előtt, akkor az abban a körben lévő a játékos hozzá tehet egy falat a házhoz (vagy a tetőt, de csak ha a 3 fal már fel van építve)
Amikor a ház megépült akkor a kismalacokat el lehet rejteni benne, ha akkorát dobnak és lépnek előre, hogy
- a „tégla” mezőre érkeznek
-  a kockával „házat” dobnak.
Segítség, hogy a kismalac megmeneküljön a fazékból: Először is, az egyik „kijöhet a fazékból” mezőre kell érkezni, amikor lelépi a kockával dobott számot a játékos. Azután a következő játékos jöhet.
Ez a játékos dob a fazékban csücsülő malac színének megfelelő kockával:
-  ha 1, 2 vagy 3-at dobott, akkor a játékos kiveszi a fazékból a kocka színe szerinti malacot és annyit léphet vele ahányat dobott. A kismalac bármelyik „fazék” jelről elindulhat, attól függően, hogy hol van a farkas a táblán.
-  Ha „házat „dob akkor a játékos kiveszi a malacot a fazékból és bármelyik házba beteheti (lásd „Házak” pontban)
-  Ha „farkast” dob, akkor a kismalacnak a fazékban kell maradnia ahol volt és a farkassal lehet lépni. A játékot a következő játékos folytatja.
Vigyázat: A következő játékos nem dobhat ugyanazzal a kockával, amivel az előző játékos. (lásd „lépés a
kismalacokkal” pontot)
Figyelem: -  Egyszerre csak egy kismalacot lehet kivenni a fazékból. A következő játékos a másik, fazékban lévő,
kismalac színének megfelelő kockával dobhat.
- Egy kismalac, amelyik a téglaházban védve van, újra kijöhet, hogy megmentsen egy másik kismalacot a
farkas fazekából.
Ki nyer? Minden játékos nyer, ha a 3 kismalac biztonságban van a téglaházban.
A farkas nyer, ha mind a 3 kismalac egyszerre van a fazekában.
Adatok
Gyártó
Djeco
Milyen képességeket fejleszt?
figyelem, interaktivitás, szociális készségek, kommunikáció
Cikkszám
DJ08427
Webáruház készítés