Társasjáték - Nagy kalóz - Big pirate

Társasjáték - Nagy kalóz - Big pirate
Társasjáték - Nagy kalóz - Big pirate
Társasjáték - Nagy kalóz - Big pirate
Társasjáték - Nagy kalóz - Big pirate
Ebben a kalózos játékban akalóz és a hajósinasok küzdenek a kincsekért, izgalmas és vicces játék egyben. A társasjátékok komplex fejlesztő hatása lehetőséget biztosít arra, hogy játékos helyzetben ügyesedjenek, okosodokosodjanak a gyerekek. Segíti őket a koncentrációban, fejleszti a kitartást, ami megalapozza hogy később is tudjanak alkalmazkodni a nehézsége
Ajánlott életkor:
5 éves kortól 9 éves korig
Méret:
30 x 28 x 4 cm
11 790 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:

DJECO társasjáték: Big Pirate - Nagy Kalóz DJ08423
 
Vajon sikerül-e a hajósinasoknak megszerezni a kincset mielőtt a Nagy Kalóz fogságába esnek?
 
Ajánlott életkor: 5 éves kortól
Játékosok száma: 2-4 játékos részére
Játékidő: 20 perc
A játék tartalma: 1 kalózfigura, 3 hajósinas-figura, 3 kincsesláda, 1 játéktábla,
7 kókuszpálma-rejtekhely, 1 nagy kalóz kocka, 1 kis hajósinas-kocka,
9 kókuszpálma-kártya, 4 papagájkártya
A játék célja:
- Hajósinasoknak: meg kell szerezni egy kincses ládát a kalóz barlangjából és el kell juttatni a csónakba.
- A kalóznak: el kell kapni az összes hajósinast, hogy ne meneküljenek el a kincsesládával.
 
A játék előkészülete:
Válasszuk ki, hogy ki legyen a kalóz. Ha több játékos is kalóz akar lenni, mindegyikük dobjon a kalózkockával. Aki a legnagyobbat dobja az lesz a kalóz. A többiek választanak egy-egy hajósinas figurát. A 7 kókuszpálmát a tábla sötétebb mezőire kell elhelyezni, a rejtekhelyek szélére.
Helyezzük a hajósinasokat a játéktáblán a kis csónak mezőre. Tegyük a kalózt és a kincses ládákat a barlangmezőre. A kártyákat kiosztjuk a hajósinasoknak a következők szerint:
-   3 hajósinasnál: mindegyik kap 3 kókuszpálma kártyát és egy papagáj kártyát.
-   2 hajósinasnál: 4 kókuszpálma kártyát és 2 papagáj kártyát
-   1 hajósinas van: 5 kókuszpálma kártyát és 3 papagáj kártyát.
A játék menete:
A hajósinas játékos kezdhet, aki a kalóz bal oldalán helyezkedik el. A hajósinasok a kis kockával dobnak és a dobás szerint haladnak előre a figurájukkal. Ha több hajósinas van, akkor a másik inas az óramutató járásával megegyező irányban következhet.
Azután a kalóz játékos jöhet. A fekete kockával kell dobnia és a dobás szerint előre haladni mezőket. Ha keresztet dob, akkor a kalóz nem léphet.
Miután az első kör befejeződött, a második forduló következik és így tovább.
Haladás a bábukkal:
-     A hajósinas léphet előre és hátra, de kockadobásonként csak egyik felé. Egy hajósinas csak egy ládát tud vinni. A ládát akkor szerzi meg, ha áthaladt a barlang mezőn. (együtt lép a ládával)
-     A kalóz csak egy irányban léphet. Figyelem! A kalóz kalapjának mindig mutatnia kell a haladásának az irányát. Amikor a kalóz olyan mezőre lép ahol már egy hajósinas van, akkor kiüti az inast és az inast kizárja a játékból.
Menekülés a kalóztól:
-     Használj egy papagáj kártyát:
Ezzel a lappal, a kockával dobott pont megduplázódik. Dobás előtt a játékosnak oda kell adnia a papagáj kártyát a kalóznak. Ha pl. 3-at dob, akkor 2x3=6-ot léphet a bábujával.
-     Rejtőzz el egy kókuszpálma mögé:
Amikor egy inas elhalad vagy megáll egy kókuszpálma mezőn (a sötét mezők az úton) azt mondhatják: „rejtekhely” és a kókuszpálma mögé rejthetik a bábujukat.
Ha játék előtt az inas bábu már a kókuszpálma mezőn áll (rejtőzködés nélkül) a játékos azt mondhatja „rejtekhely” és a pálma mögé rejtheti a bábuját és ekkor nem dobhat.
Ha az inas bábu már rejtve van, akkor újra játszhat a következők szerint:
-    Rejtve marad: ekkor fel kell használnia kókuszpálma kártyát és oda kell adnia a kalóznak. Nem lehet újra dobni.
-   Előjön és dobhat a kockával: Ekkor az inasnak a kókuszpálma mezőt is kell számolnia (ha a játékos 1-et dob, akkor kókuszpálma mezőre lép.
Ha nincs több kókuszpálma kártyája az inasnak, akkor elő kell jönnie a rejtekhelyről. Vigyázat: Ha a kalóz éppen a rejtekhely mezőn van, akkor elkapja az inast, amikor előjön, és az inast kizárja a játékból.
-    Leteszi a ládát: az adott körében az inas előre léphet, de le kell tennie a ládát arra a mezőre ahol éppen állt. Így a kalóznak erre a mezőre kell lépnie és a ládát vissza kell tenni a barlangba.
Ki nyer?
-   Az első hajósinas, aki eléri a kishajót a kincses ládával, nyer. Vigyázat: Ahhoz, hogy visszajusson a kishajó mezőre, pont annyit kell dobnia a hajósinasnak, ahány mező hátra van.
-   Ha a kalóz elkapja az összes hajósinast, akkor a kalóz nyer.
Adatok
Gyártó
Djeco
Milyen képességeket fejleszt?
figyelem, interaktivitás, szociális készségek, kommunikáció, memória, stratégiai érzék, taktikai érzék
Cikkszám
DJ08423
Webáruház készítés