Társasjáték - Csodállatkert - WonderZoo

Társasjáték - Csodállatkert - WonderZoo
Gyerekeknek és felnőtteknek is szórakoztató ez a játék, amit különböző nehézségi fokozatokban lehet játszani, nagyon jól fejleszti a taktikai és stratégiai érzéket. A társasjátékok komplex fejlesztő hatása lehetőséget biztosít arra, hogy játékos helyzetben ügyesedjenek, okosodjanak a gyerekek. Segíti őket a koncentrációban, fejleszti a kitartást, ami megalapozza hogy később is tudjanak alkalmazkodni a nehézségekhez.
Ajánlott életkor:
7 éves kortól 99 éves korig
Méret:
30 x 28 x 4 cm
9 590 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
A játék tartalma: 2 db kétoldalas játéktábla (könnyebb -nehezebb játékhoz), 4 db bejárat lapka, 45 db burkolat forma, (15 zöld füves, 15 sárga föld lapka, 15 kék vizes lapka), 20 ösvény lapka, 40 látogató bábu (4 különböző színű, fából), 1 busz, 1 zárható zsák a 65 lapkának, 1 zárható zsák a látogatóknak.

A játék célja: A legtöbb látogatót szerző, legjobb állatkert létrehozása.

Előkészületek: Minden játékos vegyen magához egy táblát és egy bejárat lapkát.
Tedd a kartonlapkákat és a fafigurákat külön-külön a saját zsákjukba. Minden játékos tegyen maga elé egy játéktáblát (nehezebb, vagy könnyebb játékot választva mindenki ugyanazzal az oldalával felfelé) és helyezze mindenki a bejárati lapkát a táblájára úgy, hogy legalább 1 oldala érintse a tábla szélét.
A legfiatalabb játékos vegye el a busz figurát és tegye maga elé. Húzzunk a zsákból annyi lapkát, ahányan vagyunk, plusz még egyet. Tegyük ezeket az asztal közepére.

Játék menete:
Minden körben a játékosok az óramutató járásával megegyező irányban egymás után következnek, a kezdő játékos maga elé veszi a kis buszt.
Amikor rád kerül a sor, mindig az alábbi akciókat kell végrehajtanod:
-Válassz egy lapkát az asztalról
-Helyezd el a lapkát az alaplapodon az alábbi szabályoknak megfelelően
-Tetszés szerint végezd el a lapkád által felkínált akciót

A lapkák elhelyezésére vonatkozó szabályok:
A lapkákat az alaplapunk bármely üres mezőjén el lehet helyezni, de nem nyúlhat túl az alaplapon. Figyeljünk arra is, ha a nehezebb oldallal játszunk, hogy ne takarjuk ki az alaplapon látható akadályokat sem!
Az ösvény lapkának csatlakoznia kell egy másik ösvény lapkához.
Figyelem! A bejárathoz csak ösvény lapkát rakhatunk!

A különleges lapkák elhelyezésének szabálya:
Egyes lapkákon különböző jelzések találhatóak, amik további akciókra adnak lehetőséget. Ezek tetszés szerint végrehajthatóak.

Húzz 1 (vagy 2) látogatót a zsákból és helyezd el őket tetszés szerint egy üres ösvényen. Egy ösvénylapra csak 1 látogató helyezhető el. Ha minden ösvény lapka foglalt, akkor tedd vissza a látogatót (vagy látogatókat) a zsákba.

Mozgass 1 vagy 2 látogatót egy másik üres ösvény lapkára.

Helyezz át egy lapkát (fű, víz, föld) egy másik üres helyre, vagy 2 ugyanolyan formájú már letett lapkát cserélj meg egymással. Figyelem! Csak a már korábban lerakott lapkák cserélhetnek helyet.

Tedd magad elé a buszt. Ez jelzi, hogy a következő fordulóban te kezded a kört. Az akciód után a busz nem kerül át a balra ülő játékoshoz, egyelőre előtted marad.

A játék vége:
Ha már nem tudsz lerakni lapkát, akkor számodra a játék véget ér, de a többi játékos továbbra is játékban marad. A játék akkor ér véget, ha már senki nem tud lapkát lerakni.
Ekkor megszámoljuk pontjainkat. Minden ketrec lapka mellett (nem átlóban) álló látogató 1 pontot ér. Egy látogató több ketrec mellett is állhat, így annyi pontot ér, ahány lapka (fű, víz, föld) található körülötte.


Extra szabály:
Ebben a nehezített változatban a látogatók színei is számítanak a pontozásban. Minden látogatónak van egy kedvenc állatfajtája:
- a kék látogatók a vízi állatokat kedvelik
- a zöldek a fűvel borított ketreceket részesítik előnyben
- a sárgák a földes ketrecekben található állatokat szeretik
- a piros látogatóknak nincsenek kedvenceik

Pontszámításkor a látogató 2 pontot szerez, ha a kedvenc állatának ketrece mellett áll:
-1 kék látogató a „víz” lapka mellett = 2 pont
-1 sárga látogató a földes lapka mellett = 2 pont
-1 zöld látogató egy fű lapka mellett = 2 pont
-1 piros látogató bármely csempe mellé helyezve = 2 pont

Jó játékot kívánunk!
Adatok
Gyártó
Djeco
Milyen képességeket fejleszt?
figyelem, interaktivitás, szociális készségek, kommunikáció
Cikkszám
DJ08402
Webáruház készítés