Kártyajáték - Kincstár -Trézors

Kártyajáték - Kincstár -Trézors
Kártyajáték - Kincstár -Trézors
Kártyajáték - Kincstár -Trézors
Kártyajáték - Kincstár -Trézors
Kártyajáték - Kincstár -Trézors
Kártyajáték - Kincstár -Trézors
Kártyajáték - Kincstár -Trézors
Kártyajáték - Kincstár -Trézors
Ez a kalózos kártya különleges és izgalmas kincskereső játék, fejleszti a taktikai és stratégiai érzéket, kicsiknek, nagyknak egyaránt jó szórakozás.
Ajánlott életkor:
7 éves kortól 99 éves korig
Méret:
59 db kártya
Képesség fejlesztés:
memória, gondolkodás, kommunikáció, figyelem, logikai készség
3 890 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:

Djeco kártyajáték: TRÉZORS - Kincsgyűjtés Cikkszám: DJ05183

Ajánlott életkor: 7-99 éves korig
Játékosok száma: 2-4 fő
A doboz tartalma: 59 kártya (21 „kincsesláda”, 28 „kalóz” és 10 “kampó” kártya)
A játék célja: A legtöbb pontot megszerezni. Ehhez a legtöbb, legértékesebb kincseket szerezd meg.

Előkészületek:
Válogassuk külön a „kincsesláda”, „kalóz” és „kampó” kártyákat. A „kincsesláda” kártyákat keverjük jól össze és helyezzük pakliban, képpel lefelé fordítva az asztal közepére. Tegyük mellé a „kampó” kártyákat másik paklit képezve.
Ezután osszuk ki a „kalóz” kártyákat. Minden játékos válasszon egy színt, és kapja meg a hozzá tartozó 7 kártyát. A kártyalapokat a játékosok a kezükben tartják.

• A „kincsesláda” pakli tartalmaz 21 kártyalapot 6 féle kinccsel: 1x gyémánt, 2x pisztoly, 3x gyűrű, 4x korona, 5x kehely és 6x aranyérme. A kártyákon csillagok jelzik a kincs értékét (a ritkább kincs sokkal értékesebb).
• A játékosok kezében a 7 db „kalóz” kártya 6 féle „kincsesláda”kártyát + egy „kincs-térkép” kártyát tartalmaz.
• A játék közben begyűjtött "kampó" kártyák a játék végén csökkentik a pontokat.

A játék menete:
Minden játékos egyszerre játszik.
Az egyik játékos a "kincsesláda" pakliból a felső 3 kártyát a játéktér közepére teszi: kettőt képpel lefelé, a harmadikat pedig képpel felfelé fordítva.
Minden játékos titkosan kiválasztja az egyik "kalóz" kártyáját és elhelyezi maga előtt képpel lefelé fordítva.
Középen a két "kincsesláda" kártyát felfelé fordítják, majd a játékosok is egyszerre felfedik a letett "kalóz" kártyájukat.

• Ha a játékos "kalóz" kártyája megegyezik a 3 "kincsesláda" kártya valamelyikével elveszi, és maga előtt gyűjti megnyert kártyaként. Ha nincs egyezés, semmit sem kap a játékos.
• Ha több játékos ugyanazt a "kalóz" kártyáját játssza ki, és az megegyezik a 3 kiterített "kincsesláda" kártya egyikével akkor, aki elsőként megérinti az azonos " kincsesláda " kártyát, megnyeri azt.
Megjegyzés 1:
-Amikor egy játékos "kalóz" kártyája egyezik meg a 2 vagy 3 "kincsesláda" kártyával, akkor megnyeri mindet.
-Ha 2 játékos azonos kártyát játszott ki, és két megegyező "kincsesláda" kártya van akkor, mindkét játékos 1-1 lapot nyer.
-Ha 3 játékos azonos kártyát játszott ki akkor, a két gyorsabb nyeri meg a megérintett lapot.

• Ha a „kincs-térkép” kártyáját játssza ki a játékos, akkor a legértékesebb "kincsesláda" kártyát nyeri meg.
Figyelem: ha a többi játékos ugyanazt a „kincsesláda" kártyát akarja megszerezni, akkor az nyeri meg, aki először megérinti a lapot. Ha a "kincs-térkép"-et kijátszó játékosnak nem sikerül megnyernie a "kincsesláda" kártyát, akkor húznia kell 1 "kampó" kártyát.
Megjegyzés 2: A "kincs-térkép" csak egyszer használható a játékban, és használat után külön kell tenni.

• Ha egy játékos tévesen érint meg egy "kincsesláda" kártyát (nem játszotta azt a "kalóz" kártyáját, vagy tévedett...), nem nyeri meg a kártyát és húznia kell 1 "kampó" kártyát.
Megjegyzés 3: Az a játékos, aki "aranyérme" kincset nyer, azonnal visszateheti az egyik "kampó" kártyáját a pakliba.

A játszma végén a játékosok visszaveszik kijátszott „kalóz” kártyáikat a kezükbe, és a be nem gyűjtött "kincsesláda" kártyákat dobópakliba a dobják.

Új játszmát indítanak: A "kincsesláda" pakliból a felső 3 kártyát a játéktér közepére teszik (kettőt képpel lefelé, a harmadikat pedig képpel felfelé fordítva)… és így tovább...

A játék vége:
A játéknak vége van, amikor nincs több "kincsesláda" kártya. Ekkor a játékosok megszámolják a megnyert kártyákon lévő csillagok számát, és levonják a "kampó" kártyájukon levő pontokat.
A legtöbb értékpontot begyűjtő játékos nyeri meg a játékot.

A játékot tervezte Joan Dufour
Adatok
Gyártó
Djeco
Cikkszám
DJ05183
Webáruház készítés