Kártyajáték - Most grimaszolj! - Grimaces

Kártyajáték - Most grimaszolj! - Grimaces
Kártyajáték - Most grimaszolj! - Grimaces
Kártyajáték - Most grimaszolj! - Grimaces
Kártyajáték - Most grimaszolj! - Grimaces
Ezt a vidám játékot 2 fős csapatokban lehet játszani, nagyon jól lehet gyakorlni az együttműködést, és még vicces is, ahogy a grimaszokat próbálják a gyerekek utánozni és kitalálni, az arckifejezések ismerete fontos az érzelni fejlődés szempontjából.
Ajánlott életkor:
6 éves kortól 99 éves korig
Méret:
72 db kártya
Képesség fejlesztés:
memória, gondolkodás, kommunikáció, szociális készségek, figyelem
4 690 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:

Djeco: Grimaszok (utánozó, kitaláló játék) DJ 05169

Ajánlott életkor: 6-99 éves korig
Játékosok száma: 3 – 5 játékos részére
A játék tartalma: 72 kártya (18 piros hátoldalú nagy kártyalap, 18 piros hátoldalú kiskártyalap, 18 zöld hátoldalú nagy kártyalap, 18 zöld hátoldalú kiskártyalap)
A játék célja: Jegyezd meg a grimaszokat és találtass ki a többiekkel, amennyit csak lehet.

Játékszabályok 4 játékos esetén:
A játékot 2 fős csapatok játsszák. A játék 2 játszmából áll. A játék kezdetén minden csapat kijelöl egy „A” és egy „B” játékost. Az „A” játékosoknak kell elmutogatni, amíg a „B” játékosoknak ki kell találniuk, hogy mit utánoz a társuk.
Az 1. számú csapat a piros hátoldalú lapokat és a 2. számú csapat a zöld hátoldalú lapokat használja. Az „A” játékosok a nagy kártyákat, a „B” játékosok a kis kártyákat húzzák.
A „B” játékosok kiválasztanak 6 kártyát találomra a partnereik kezéből anélkül, hogy megnéznék azokat. Az „A” játékosok leteszik a megmaradt 12 lapjukat a kezükből és átveszik a 6 találomra húzott kártyát a B játékosoktól. Az „A” játékosok próbálják megjegyezni a kártyákat, és amint valaki először úgy gondolja, hogy kész, akkor azt mondja: STOP és mindkét játékos lefordítja a lapjait.
A „B” játékosok felveszik a 18 lapjukat és megpróbálják kitalálni a grimaszokat, amiket a partnerük mutogat/utánoz.
Ha az egyik „B” játékos úgy véli, hogy felismert egy grimaszt, akkor a grimasznak megfelelő kártyát maga elé helyezi lefelé fordítva.
A játéknak akkor van vége, ha valamelyik „B” játékos 6 kártyát helyezett maga elé.
Ekkor minden játékos felfordítja a kártyáit.
Az „A” játékosok összehasonlítják a 6 nagy kártyájukat a „B” játékosok 6 kis kártyájával. Ha egy nagy és egy kis kártya összeillik, akkor egy grimasz ki lett találva. Ekkor a nyerő kis kártyákat megtartja a csapat, és mindegyik 1 pontot ér.

Most kezdődhet a következő játszma.
Felcserélődnek a szerepek. Az „A” játékosok lesznek a „B” játékosok.
Minden csapat veszi a megmaradt kártyáikat: azokat a nagykártyákat, amiken a kitalált grimaszok vannak, félre kell tenni (ki kell zárni a további játékból), azokkal a nagy kártyákkal játsszunk tovább, amik nem lettek még kitalálva.

A 2. játszma végén a nyert pontokat (a kiskártyák száma) a csapatok összeadják. Az a csapat, aki a legtöbb pontot gyűjtötte, az nyer.

A játékszabály 3 vagy 5 játékos esetén:
Ebben az esetben, egy játékos 7 vicces grimaszt mutogat el egymás után, találomra húzva kártyát az egyik 18 lapos nagy kártyapakliból. Ekkor nem kell memorizálni a kártyát. A 2, vagy 4 többi játékosnak egy 18 lapos kisalakú kártyapaklija van, amelynek a lapjai fel vannak fordítva maguk előtt. Minden egyes vicces arc mutogatásakor az első játékos, aki felismeri a grimaszt, és felkapja a hozzá tartozó kis kártyát, az nyeri a kört. Gyorsnak kell lenni!
A kártyát azonnal leellenőrzik. Ha a játékos eltévesztette a megfejtést, akkor kimarad a körből és többi játékos nélküle találja ki a következő vicces arcot.
A végén a játékosok megszámolják a nyert kártyáikat.
Adatok
Gyártó
Djeco
Cikkszám
DJ05169
Webáruház készítés