Kártyajáték - Kalóz csata - Piratatak

Kártyajáték - Kalóz csata - Piratatak
Kártyajáték - Kalóz csata - Piratatak
Kártyajáték - Kalóz csata - Piratatak
Kártyajáték - Kalóz csata - Piratatak
Ez a vidám, kártyajáték nagyon jól fejleszti a stratégiai készségeket. Játékos agytorna, de megfontolt döntéseket kíván, a család felnőtt tagjainak is izgalmas elfoglaltság, itt még az apukák is kihívást találnak.
Ajánlott életkor:
5 éves kortól 9 éves korig
Méret:
5 db kártya
Képesség fejlesztés:
gondolkodás, kommunikáció, szociális készségek, logika, stratégiai készségek
3 040 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:

DJECO: Piratatak DJ05113

Ajánlott életkor: 5 éves kortól
Játékosok száma: 2-4 játékos
A játék tartalma: 55 kártyalap: 4 x 6=24 hajó lap,
20 arany érme lap,
8 kalóz lap,
3 ágyú lap.

A játék célja: Elsőként kell összerakni a saját színednek megfelelő hajót.

A játék előkészülete: Tegyük a lapokat lefelé fordítva az asztal közepére.

A játék menete: Az óra járásának megfelelő irányban, minden játékos, amikor sorra kerül, akkor húz egy lapot és megmutatja a többieknek. A játék során a játékosoknak legalább egyszer húzniuk kell, azután eldönthetik, hogy tovább is húznak még vagy átadják ezt a jogot/passzolják.
4 lehetőség van:
- a játékos hajó lapot húzott: Ha a játékos még nem kezdte el a hajója összerakását, akkor maga elé helyezi a húzott lapot és eszerinti színű hajót kell majd össze. Kivéve, ha egy másik játékos már elkezdte összerakni azt a színű hajót.
Minden rákövetkező fordulóban, minden adott (először húzott) színű hajókártyával lehetősége van a játékosnak összerakni a hajóját. A nem játékos színének megfelelő hajókártyákat jobbra félre kell tennie. (Később a nem kellő kártyáktól lehetősége lesz a játékosnak megszabadulni vagy el tudja majd adni azokat a játék folyamán.)
Ha egy játékos hajólapot húz, utána folytathatja laphúzást, ha akarja.
 
- ágyú lapot húz a játékos: Félre kell tenni a játékos jobbjára és folytathatja a húzást.
 
- a játékos arany érme lapot húz: A jobbjára teszi és folytathatja a húzást. Az arany érmelappal a játékosnak lehetősége van hajólapot vennie egy másik játékostól, azért hogy összerakhassa a saját színű hajóját.
Figyelem: Ha egy játékos szeretne venni egy hajókártyát (csak egyet egy körben) akkor nem húzhat lapot. A játékostárs nem tagadhatja meg a hajólap eladást. (3 "arany érme" kártyát lehet átváltani 1 "hajó" kártyára).
 
- kalóz lapot húz a játékos: Oh jaj! Akkor 3 nála lévő lapot vissza kell adnia (arany érme vagy másik játékosnak megfelelő színű hajókártya vagy akár saját színű hajókártya) + a kalóz kártyát a pakli mellé kell tennie és másik játékos következhet. (ha nincs 3 lapja, akkor a nála lévő maradék kártyákat kell odaadnia)
Másrészről, ha egy játékosnak van ágyú kártyája, akkor a kalózkártyát és az ágyú kártyát együtt a pakli mellé teszi. (ekkor nem ad vissza lapokat) A következő játékos folytatja a játékot.
 
Pakli:
Ha elfogy, akkor az egyik játékos fogja a lapokat, összekeveri, és új paklit csinál.
 
Ki nyer?
Aki elsőként tudja összerakni a (saját színű) hajóját (6 azonos színű kártyából).
Adatok
Gyártó
Djeco
Cikkszám
DJ05113
Webáruház készítés