Kártyajáték - Többet ésszel! - Savana

Kártyajáték - Többet ésszel! - Savana
Kártyajáték - Többet ésszel! - Savana
Kártyajáték - Többet ésszel! - Savana
Kártyajáték - Többet ésszel! - Savana
Kártyajáték - Többet ésszel! - Savana
Kártyajáték - Többet ésszel! - Savana
Ez a vidám kártyajáték nagyon jó terep gyakorolni a szabályokat, az alkalmazkodást másokhoz, fejleszti a szociális készségeket. Fejleszti a taktikai érzéket, de a szerencsén is múlik, szóval izgalmas agytorna lehet a gyerekeknek és felnőtteknek is.
Ajánlott életkor:
8 éves kortól 99 éves korig
Méret:
48 db kártya
Képesség fejlesztés:
gondolkodás, kommunikáció, szociális készségek, figyelem
2 790 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:

Djeco kártyajáték: SAVANNA – taktika Cikkszám: DJ05110


Ajánlott életkor: 8-99 éves korig
Játékosok száma: 2-4 játékos
A játék tartalma: 48 kártyalap: 12 elefánt, 12 oroszlán 12 hiéna, 12 zebra
A játék célja: A legtöbb pontot gyűjtetni a játék végére.

Játékszabály:
Keverjük össze a kártyákat és osszuk szét a játékosok között.
A legfiatalabb játékos kezd. Egy kártyát választ a kezéből és elhelyezi az asztal közepén. Ezután az óramutató járásával megegyező irányban, a többi játékos teszi le egymás után az egyik kártyáját.
Ezeknek a kártyáknak ugyanabból a családból kell származniuk, mint amelyiket a kört indító játékos letett (elefánt, oroszlán, hiéna vagy zebra). Ha nincs megfelelő állat lapja, akkor egy zebra kártyát kell tennie a játékosnak.
Ha egy játékosnak nincs sem az indított családból, sem a zebra kártyából, akkor kijátszhatja bármelyik kártyáját választása szerint.

Amikor mindenki tett lapot, az a játékos, aki a legmagasabb számértékű kártyát tette (az indított családból, vagy a zebrát) megnyeri a lerakott lapokat.

Megjegyzés:
Ha a legmagasabb számú családból származó kártya és a zebra kártya számértéke megegyezik, akkor az indított családnak a kártyája az, amelyik megnyerte a kört.
Az a kártya, amely nem az indított családból származik, és nem zebra kártya nem tudja megnyerni a kört, függetlenül annak értékétől.

A kör nyertese összegyűjti a lapokat, és maga előtt lefelé fordítva gyűjti őket. Aztán új kört indít úgy, hogy új kártyát helyez az asztalra.

A Zebra kártyák semlegesek, de néhánynak különleges jelölése van:

A kör végén a játékosok a kezükben lévő kártyáik közül választanak egy lapot, és a baloldali szomszédjuknak adják.

A kör végén a játékosok a kezükben lévő kártyáik közül választanak egy lapot, és a jobboldali szomszédjuknak adják.


Nyertes:
Ha minden kártyát kijátszottak, a játékosok megszámolják az elnyert kártyáikon a csillagokat:
- minden zöld csillag 1 pontot ér.
- mínusz 1 pont minden begyűjtött piros csillag.

A legtöbb ponttal rendelkező játékos nyeri meg a játékot.

A játék tervezője Yann Dupont


Variáció 2 játékos esetén:
Mindkét játékos 6 kártyát kap. Akkor, mindkét játékos 9 kártyát helyez el maga, 9 kártyával borított.
A turnén, akkor játszhatsz kártyát a kezedből vagy egyet a 9 kártya felett felfelé. Amint használja az egyiket, vegye fel az arcot lent lefelé, és tedd a kezedbe.
A turn végén a játékosok mindannyian választanak az egyik kártyájuk és adják a szomszédjuknak jobbra
A turn végén a játékosok mindannyian választanak az egyik kártyájuk és adják a szomszédjuknak bal oldalon
A trükk nyertese összegyűjti a kártyákat és helyeket lefelé nézzenek előtte. Aztán újat kezd
kerek, ha új kártyát helyez az asztalra.
A Zebra kártyák semlegesek és néhánynak különleges erejük van:
Különleges zebra kártyák: A játékosok egy kártyát választanak ki a kezüket vagy a lefordított lapok között felfelé, és adja meg az ellenfelének, aki beépíti azt a kezét.
Adatok
Gyártó
Djeco
Cikkszám
DJ05110
Webáruház készítés